Дякуємо!
Ми скоро з вами зв'яжемось.
HR без кордонів: як ТМ “Приправка” автоматизувала кадрові задачі та документообіг з WhiteDoc
ТМ "Приправка" – провідний український виробник натуральних спецій та соусів. Компанія експортує свою продукцію як на європейські ринки, так і на інші континенти.
Це перша торгова марка в Україні, яка стала випускати натуральні приправи без глютамату, підсилювачів смаку та ароматизаторів, а також першою створила приправу без солі. Як прихильник інновацій у виробництві приправ, компанія довела, що нові рішення працюють не лише на виробництві, а й у сфері управління.
Проблематика
У зв'язку з диджиталізацією всіх процесів та переходом співробітників на віддалену роботу команда шукала ефективне рішення для цифровізації кадрових процесів.
Для ТМ "Приправка" важливими завданнями були:
Стандартизація шаблонів документів для кожної компанії групи, що полегшувало б роботу відділу кадрів.
Використання довідників для швидкого заповнення документів.
Наявність архіву, який би зберігав документи для кожної компанії групи окремо.
Система з легким самостійним адмініструванням кадрових документів, доступна з будь-якої локації.
Довідка: зміни в законодавстві, які дозволяють перевести кадрові процеси в електронний формат
Зміни у законодавстві України 2022 року значно спростили переведення кадрової документації в електронний формат. Зокрема, були внесені доповнення до ст. 3 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», що дозволили роботодавцю та працівнику використовувати електронні способи створення і зберігання документів. Також знято вимоги щодо обов'язкового створення паперових примірників для документів тимчасового зберігання (до 10 років), що дозволило перевести кадрові процеси в електронний формат.
Процес впровадження WhiteDoc
WhiteDoc став саме тим інструментом, який дозволив "Приправці" автоматизувати рутинні HR-завдання, стандартизувати документообіг та забезпечити швидкий доступ до важливих даних та документів незалежно від локації співробітників.
На першому етапі були розроблені 15 шаблонів для різних компаній групи, а після тестування залишено найнеобхідніші шаблони та довідники.
Оскільки WhiteDoc є платформою типу no-code, впровадження потребувало лише одного етапу навчання користувачів і надання інструкцій для підписантів.
Реалізовані бізнес-процеси:
Результат перевершив очікування. Бо WhiteDoc – це дійсно зручна у використанні система, яка може допомогти не тільки в кадровому документообігу, а у швидкому погодженні інших документів.
Завдяки цій платформі ми змогли стандартизувати документообіг для різних підрозділів, створити окремі електронні архіви та автоматизувати погодження ключових документів. Окремо про support – гарний, швидкий, професійний та ввічливий.
Впровадження WhiteDoc, справді, стало важливим кроком у цифровій трансформації HR-процесів у ТМ "Приправка".
Скринник НаталіяДиректор з управління персоналом/CHRO
Результати впровадження та висновки
Швидке погодження документів незалежно від місця перебування співробітників, що працюють як в Україні, так і за кордоном.
Систематизація процесу роботи з документами, що підвищило ефективність кадрових операцій.
Гнучкість і можливість самостійного адміністрування налаштувань системи.
Окремі електронні архіви для різних компаній групи, що забезпечує легкий доступ і зберігання.
Інтеграція SSO Azure для єдиного входу, що підвищує безпеку доступу до системи.
Створено та впроваджено 40 шаблонів документів.
Кількість користувачів зросла з 105 на початку проєкту до 136.
Досвід ТМ "Приправка" чудово демонструє, як цифрові інструменти можуть не лише вирішувати актуальні виклики, а й відкривати нові можливості для розвитку компанії в умовах глобалізації та віддаленої роботи.
Хочете також зробити свій бізнес більш ефективним?
Залиште заявку і наші менеджери зв'яжуться з вами вже сьогодні!